გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ჩვენი დედასაქართველო
|
სწავლების საფეხური /მოსწავლეთა პროფილი
|
მესამე კლასი 7 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მნიშვნელოვანია მოსწავლეებმა შეძლონ
ლექსის შესწავლა და გააზრება, დაეუფლონ
გამომეტყველებით კითხვას, განუვითარდეთ ლოგიკური
აზროვნებისა სიტყვის სემანტიკაზე
დაკვირვების უნარი.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
ვასწავლო მოსწავლეებს ლექსი
„ჩვენი დედასაქართველო“. შეძლონ
ტექსტის აღქმა და გააზრება, დაეუფლონ
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევას,
განუვითარო ლოგიკური აზროვნებისა
და სიტყვის სემანტიკაზე
დაკვირვების უნარი.
მოსწავლეს შეუძლია ლექსის
აღქმა და გადმოცემა, ძირითადი
ენობრივ-გრამატიკული საშუალებების სათანადოდ
გამოყენება, მოსწავლეს შეუძლია
კითხვის მარტივი სტრატეგიების გამოყენება
და მცირე ზომის
ლექსის საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
III.2. მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტის
მოსმენა და გააზრება.
III.3. მოსწავლეს შეუძლია ძირითადი
ენობრივ-გრამატიკული საშუალებების სათანადოდ
გამოყენება
III.9.მოსწავლეს შეუძლია
კითხვის მარტივი სტრატეგიის
გამოყენება.
|
წინასწარი ცოდნა
|
ბავშვებმა იციან ლექსები
დედაზე, რა არის დედის სახელთან
დაკავშირებული და რატომაა ეს
სახელები დედასთან გაიგივებული, შეუძლიათ იმსჯელონ
და გააკეთონ დასკვნა. გამომუშავებული აქვთ
აზრის გამოთქმისა და მსჯელობის უნარ-ჩვევები.
|
.შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეს შევაფასებ კითხვაში,
წერით სამუშაოში, მსჯელობაში.
შეფასება მოხდება წინასწარ
შემუშავებული რუბრიკების საშუალებით.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, სქემა, სურათები დედაზე. კომპიუტერი და პროექტორი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები-3წთ.
A-ფაზა გამოწვევა-5წთ.
მოსწავლეებს ვთხოვ გაიხსენონ
სიტყვები რომლებიც დაკავშირებულია დედასთან
კლასში ვსვამ კითხვებს:
რატომაა ამ სიტყვებში
დედა?
პარალელურად ვმუშაობთ ასოციაციურ
რუკაზე.
მოსწავლეებს ვაჩვენებ ინტერნეტიდან გადმოწერილ მასალებს-სურათებს
შეგიძლიათ გაიხსენოთ დედისადმი მიძღვნილი
ლექსი?
მოსწავლეებთან ერთად ვადგენ
ასოციაციურ რუკას, რომელიც
დაკავშირებულია დედასთან.
B ფაზა
ცოდნის კონსტრუირება
აქტივობა ლექსის კითხვა-15წთ.
ვკითხულობ ლექსს-ჩვენი დედასაქართველო.ლექსს ვაკითხებ
კითხვაში გაწაფულ რამდენიმე
მოსწავლეს
პარალელურად ვიყენებ ინტერნეტიდან გადმოწერილ
სურათს. აქტივობა ლექსის კითხვა
ნაწილ-ნაწილ და გამოკრებით
მოსწავლეებს ვავალებ ამოიკითხონ
სტრიქონები, რომლებშიც აღწერილია დედის
მზრუნველობა შვილებზე, შვილების
აღზრდა სამშობლოს სიყვარულით, სამშობლოს ღრმა
სიყვარული.
მოსწავლეები პასუხობენ სახელმძღვანელოში მოცემულ
კითხვებს
როგორ არის ლექსში
დახასიათებული დედა?-10წთ.
რატომ არის შედარებული
საქართველო დედასთან?
აქტივობა-ომონიმებზე მუშაობა-7წთ.
შევადაროთ სიტყვა
,,ნანა“ წინადადებებში: ,,დედის ნანა
გვზრდიდა,“
,,ნანა ბეჯითი მოსწავლეა“
ვეკითხები მოსწავლეებს:- რას ამჩნევთ?
აქტივობა-გეოგრაფიულსა და წარმომავლობის სახელებზე
დაკვირვება .
საქართველო-ქართველი
საბერძნეთი-ბერძენი
საფრანგეთი-ფრანგი
თურქეთი-თურქი
სომხეთი-სომეხი
რუსეთი-რუსი.
C-ფაზა რეფლექსია
შევაჯამებ გაკვეთილს-5წთ.
მოსწავლეები აჯამებენ რა გაიგეს
ახალი ამ გაკვეთილზე,
ერთმანეთს ვუზიარებთ შთაბეჭდილებებს.
ვაფასებ მოსწავლეებს
ვიყენებ პროექტორს.
წერითი სამუშაო-დავალება
№1(მოსწავლის
რვეული);
გაიხსენონ შესწავლილი ლექსები
დედაზე, სამშობლოზე.
|
გაკვეთილის გეგმები
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий